tisdag 5 mars 2013

Koffein-sömnapne å lite tyck synd om mig..

Japp, har varit hyper hela dagen pga sambons drink boost. Drack d på förmiddagen men ännu e jag vaken...
Och sen pga att jag e trött men inte kan sova så lipar ja också..Helvetes skit..Never again..Tom katterna sover..

Sen e jag less på mig sj åxå..
En bekanting har skaffat tjej å har tom blivit sambo me denne, kan ja va glad för denne som vanligt normalt fok??NEJ,,hur ja än försöker går d fan inte..Å d er mig dåligt samvete..D gäller inte bara han ,även andra i min omgivning..Helvete va e d för fel på mig?
Man ska ju vara glad om d går bra för andra..Men nej d finns ändå en röst inom mig som säger ;om inte jag har d bra, ska ingen annan ha d heller..PISTE!.Självömkan heter d visst..Borde man gå till en psykolog för sånä här saker tro?

Jag önskar att jag vore en sån där glad,sprallig, härligt omtänksam å go tjej som folk verkar gilla so gad damn much..Hur fan blev just jag så här? Pessimistisk realist, rått färgat hår, ryggen som en berg o dalbana, trist personlighet, inga direkta mål i livet, å inget fjong helt enkelt.

Och mitt G på tangentbordet håller på å ger upp dessutom..och mobilen..
Blir en till saftig utgift snart..
Mitt liv e verkligen top noch..Åtm så e ja nyklippt å har ingen mens för tillfället..
Vad har man å vara glad för egentligen? skit lön, knä problem, ekonomiska problem, relativt kärlekslöst liv (förutom kissarna då) + d tidigare nämnda..å vad kan man göra åt d då? inte ett jävla skit..Men på viktfronten e ja  -3,2 kg iaf..inte för att jag e glad för d heller..jävla skit




Inga kommentarer: