tisdag 19 mars 2013

Förbannade flunssa...

E inne på vecka 3 nu, borde man gå till läkare?hm njää...såå sjuk e jag väl inte. Ska hämta hostmeducin först, d sitter i bröstet serru.Hostan retas men inget kommer upp..Sen har jag stegringar från å till. Näsan va täppt imorse me. Bläj alltså. Känns som om jag håller på fläska igen. Zumba å lite spinning e d enda jag har orkat me..Undrar om inte jag har i bihålorna me,hmmm...

Vilken tur att jag iaf hade EN bok kvar att läsa. Å d ser ut att bli flera utgifter till.. Mkt bra bok, å så klart har den uppföljare ;)





Uppföljaren beställdes samt mera garn, så klart så börjar en del färger att ta slut..Tänkte ta Juthbacka marknaden först nu så d behövs fixas en del tills dess..Om d alls går nåt sånt på sommarn, oh well då har ja ju ett början iaf inför nån julmarknad.

Skit å behöva jobba när man e trött i kroppen..Men 2 e redan borta fr jobbet så..Jag kan inte annat..
Fortfarande ingen matlust, äter när jag e hungrig dock.

Kvällspasset väntar sen, går väl an när man e sjuk. Men hade varit ledig egentligen, lite surt ja. Innan jobb måste jag efter mera Iggi mat, å en massa andra småsaker till mig sj.

Sambon e ti Vasa en sväng efter skolböcker, japp lång väg d men dom ville inte skicka så.


Läsdags tills sambon kommer sen off på ärenden..Ha d!




















Inga kommentarer: