tisdag 19 mars 2013

Sjukskriven ett par dar..

Skönt på ett sätt men inte på ett annat, bittersweet heter d visst.

Adidasen som jag hade beställt, var inte riktigt som jag tänkte mig, kändes ok, men i wasn´t feeling them..vill ha vita me svarta ränder eller tvärtom, men om d ska va nikes, adidas, pumas i dont know..såg klumpiga ut på fötterna i jämförelse me dom jag har nu. Har hittat ett par rosa me , kostar ungefär samma som dom andra.
Söker kilklacks lenkkisar m, dessa e nice! men dyra tyvärr..men likande helst..me snören då.Har hittat ett par rosa me..Vet inte varför jag börjat illa rosa plötsligt..



Fixade rakningen me idag,men sambons trimmer va kass så jag fick d inte jämt, så jag tog rubb å stubb ;)
Mitt hår växer ut rätt fort, e ju sjukledig ett par dagar nu och sen ledig fre-sönda på d, så d borde synnas lite utväxt då på måndag.
Antibiotika å flunssa å bihåleinflammation..å hosta på d..ger inte hostan me sig så får jag gå till apoteket igen. Shit börjar bli stammis där ju.
Känns trist å va hemma. Kanske man e ovan bara.

Har inget å läsa heller. Beställde en idag dock men den hinner nog inte komma mer denna vecka tror ja. Garn har ja men har ingen direkt lust me d.






Inga kommentarer: