tisdag 5 mars 2013

Konstigt shit..dreams mm

Drömde 2 olika drömmar ..
Dröm 1 ; Jag å R e i swden,typ på ica eller nåt sånt,jag går på inredningsavdelningen(surprise) och en karl i svart t shirt börjar jaga mig,springer undan rätt länge men till sist fångar han mig. Och på hans t shirt står d ;im your soulmate eller nåt sånt,och han pekar på den..
Jag säger då ; tyvärr så e ja upptagen..och han springer vidare å börjar jaga nån annan ;) jisses.var kommer allt ifrån...

Dröm 2 ; jag e på nån form av happening i ett annat land,bor på ett hotell,Salma Hayek å jag skall nånstans me bil,vi tappar bort oss,minns inte vad hotellet heter(hon kör givetvis) vet inte var vi e, gpsen hittar nada och vi har 30min på oss dit vi ska.Och jag börjar stressa upp mig, men hon bara e lugn å sansad..

Varför kan man forma sina drömmar sj? d e så pissigt..
En dröm som ploppar upp ibland ;
Jag har varit på solsemester till USA nånstans, på väg hem kraschar planet,men jag överlever efter att ha slungats ut,slagit i huvet ordentligt ; alltså så har jag minnesförlust, stukad fot, cracked ribs men inga allvarliga frakturer,men e rejält mörbultad me en massa blånader.
Ja bara går å går..hur länge vet jag inte,men evigheter, käkar bär, dricker källvatten, fryser mm...
Sen bara kollapsar jag i skogen..
Nån hittar mig, å tar hand om mig..Denna nån e då en riktig hunk ;) givetvis..Å då menar jag typ sexig skogshuggar typ me muskler, i lagom ålder och lite damaged goods känslomässigt sätt ,som bara jag kan fixa till,with my awesomeness ;)
Givetvis så faller vi för varann efter en tid  å får vackra barn mm (e tydligen ok i drömmen,go figure) Och jag trivs me d att bo avskilt fr civilisationen me just honom..med min minnesförlust då..tydligen så heter jag Dawn me eftersom hunken hittade mig just vid soluppgången ;)

Lite mysig tanke ändå, även om en flygkrasch kanske inte vore så nice..


Inga kommentarer: