fredag 24 januari 2014

D ena me d femte å bajs..

Har haft byk-mata katten-demolerings dag hittills..Japp u read it..Nu e all tyg nere igen. Hade ju redan kommit hål på flera ställen ner omkring, så d e för tunt å ha där.Tur att jag hann avboka tyger till sista väggen..Nu e stiften petade, hål spacklade å slipade, e dom flesta lister på plats. Endast taklisterna som e nere, dom får va d tills jag bestämt mig hur jag ska göra.



Nu gäller d å tänka om. Vet inte ens om d lönar sig å sätta tyg, d saknas lister på ställen, d e nån form av dyng skivor med glapp i stället för vanliga, som hade gjort d enkelt å fixa om.
GRRR..Ska fundera om jag bara målar skiten istället i vitt då, som jag ville slippa..Men d hade varit hålfritt iaf och sett fräschare ut. Hade nog sparat mig jobb å cash åxå.
Kan ju fortfarande skaffa en tavelhylla å d andra som jag hade planerat.

Bajs ändå...

Har inte hört nåt från skiv killen heller. Nu e jag sur. Fattas bara att nån avbokar sig från garnresan imorron åxå.




Piss in my face y dont ya...MTF



Inga kommentarer: