torsdag 23 januari 2014

Fortsättning följer..

Fortsatte i tamburen idag, fixade runt ytterdörren, fick ta loss listerna runt den för att få stansat samt att få in tyget under. Vilket pill jobb.
Vilket betyder att jag även fick spackla å måla dom på nytt, eftersom d kom märken efter hammaren.
Får nog fixa till alla listerna, nu ser en del sjabbiga ut medan andra e rätt ok. D stinker målfärg där som bäst.
Tog spray istället för vanlig, hade blivit märken efter penseln annars.
Beställde mer tyg till helvetes väggen, kommer nog å gå mer där, för den kommer bli tricky med element ner till å proppskåp upptill.

Ska sy till en kappa till sovrummet sen, av en del av svinnet. Å kanske en brandfilt ;)
Sambon tyckte att jag borde ha blivit inredare istället för konditor, men på den tiden var jag inte så intresserad av inredning, bodde ju hemma då.
D var först när man flyttade hemifrån å hade nåt eget som d sakta men säkert började vakna till liv.
***********************************************
Snart garnresa! Ser framemot d trots att jag knappt behöver nåt i garn väg. Vi gjorde ju en garnbeställning här nyss så. Då får jag snart d garn jag behöver.
Meen jag misstänker att jag hittar nåt ändå ;)

************************************
Katten har käkat lite mer idag, hittills verkar d bara som om han e less på sin egen mat å bara vill ha nåt gott eller nytt.
Hoppas iaf att d e så.
*****************************
 Kvällens tunes...


Enjoy!


Inga kommentarer: