tisdag 14 januari 2014

Projekt tamburen..

Har googlat på en massa tyger å nu har jag bestämt mig.
Hade först tänkt mig ljust, men så sket jag i d helt enkelt, blev ett svart me vita mönster istället.
Skall handla resten på ikea nån gång, ramar, ljuskoppar, tavelhyllor åtm.
Sen ev nån snygg skylt till.
Helst skulle jag vilja ha en ny lampa också men vet inte om jag vågar slita ner den som finns, såg suspekt ut..
Skulle vilja ha en som hänger lite. Ganske en glödlampa som bara hänger, finns ju mönstrade av dom me. Vore lite coolt d..Ska tänka på saken.

Dessa hade jotex. Fick lite dålig bild.




Oh well man kan inte få allt. Och kanske tar jag ner den trots allt. D gäller ju å hitta rätt lampa också.

Sen får ja se om d blir för mönstrigt, men jag kommer ju å sätta nån tavla i vitt också så d bryter nog av d hela. Å tavelhyllorna.

Sen får jag se hur jag löser d med proppskåpet. Om jag täcker in d eller låter d va.
Elementet duger som d e. Köper ev bara nån klister dekor till den.


*******************************************'


Har ringt runt till en massa folk idag, försöker locka folk till vår garn resa, 19 pers har rum i bussen. Å vi borde få ihop till d tycker jag.
7 e garanterade, med några frågetecken ännu sen har flera inte hört av sig än.

Så håller tummarna att d kommer folk så inte resan blir för dyr.

D enda jag har planerat att köpa e 4 svarta å 4 vita eskimo. Och skall ha svart å vitt garn som man kan sticka på nr 5ans stickor. Sen kommer jag nog att hitta en hel del till e jag rädd för ;)

Nu i veckan ska vi äntligen beställa garn från ebay. Jeeejay!
Så får jag fortsätta mednån av mina galaxy filtar..


Nu film!

Göken!



Inga kommentarer: