onsdag 22 januari 2014

Projekt 1 startat..

Tyget till tamburen kom idag, å jag rusade iväg till Ostro för att köpa en häftapparat + stift.
Tyget var dock inte riktigt som jag hade tänkt mig, lite hal e d å jobba med, men hittillsgår d bra.
Trodde åxå att d va svarta å vita mönster på, men d e enbart svart å sen genomskinligt på den vita delen. Ska se hur d börjar funka i praktiken sen när man går förbi å så, den e rätt trång så.

Men 2 av 4 väggar fixade iaf.


Hoppas att jag har beställt tillräckligt me d tyg bara.

Å en sak som jag inte har tänkt på förr, varför e d list kring ytter dörren men inte runt den inre???

Hade ju sett mkt bättre ut.
Kommer att blir lite pill runt propplådan imorron, men d borde gå.

Sen har jag tittat på Ikeas sida, å min tavelhylla å skohyllan år å beställa online, jeee!

Så jag behöver inte åka till Kuopio i februari ,hade inte velat dit direkt heller, ville till Haparanda.


Fick hem tambur tavlan å lite grejs från Gina Tricot me,som jag för övrigt inte ens visste att jag hade beställt.








D gällde å va uppe me tuppen idag för polarn skulle komma på lunch besök, efter att hon dragit sitt vattengympa pass.

Behövde handla lite tillbehör till d.

Körde me ett säkert kort ; Citron kyckling å ris.

Själv hade hon glass med till efterrätt..

***************************
Har fösökt få i katten mer mat åxå, han har magrat lite den senaste tiden å verkar inte ha nån vidare aptit.
Smal e han från förr så d behövs inte mkt mat strejkande innan d syns på honom.
Han verkar nöjdare när jag e hemma iaf. 

**********************
Sovrumsmattan e klar, nu gäller d å bara fästa trådarna, urkan jag hatar d redan. Å d e typ 40 kvar, isch...



Nu blir d chill å film ; Hunger games 2..


Ha d!


Inga kommentarer: