torsdag 9 januari 2014

Inrednings plans..

Försöker fortfarande att bestämma mig hur jag kommer att göra me gaveln..


Men iaf, tamburen alltså lilla tamburen skulle jag vilja piffa till lite. Den e så blek å trist å d skulle inte skada om nån målade där ställvis.

Anyhow så har jag funderat lite på olika tyger å mönster hit å dit.
Tamburen e 2,10m hög å väggarna 1m bred.

Dels skulle jag vilj aha ett tyg i mönster men den e ju inte så stor så d kan händat att d var för mkt mönster på så liten yta.
Sen tänkte jag ett ljusgrått tyg, den e rätt mörk så ett ljus aktigt tyg e ett måste,å vitt smutsas för lätt.

Vallilas mandarin å mon amour e nicea, men deras mönster kanske passar bäst till nån tavla nånstans.

 Detta gillade jag fr Jotex, men kan bli svårt å få tavlor å matcha me mönstret.

Enfärgat e nog d way to go, men ska kolla i tygbutik först.
Nyansen e svår å se på nätet.













Sen nån form av tavla, i svart eller åtm me svart ram.
Tex dessa fr Jotex.

Å svart text på home sweet home. Eller så fixar jag nån själv.

Ikea har billiga ramar.














*********************************
Julen får man snart städa ut, men får nog vara fram över helgen än. Satte nyss dom sista dekoren i julgranen så.

Filmtajm å sen läggdags, jobb imorron bitti...Hejps!



Inga kommentarer: