tisdag 3 september 2013

Bra början men ett fucked up slut..

Lets start from the beginning.
Jobbade tidiga skiftet, var ovanlgit pigg å på bra humör, slutade 13.30 en mkt bra tid.
När jag kom hem såg jag att min Elle interiör tidning har kommit. Sov en stund innan gympatimmarna.
Promenixade iväg till pass 1, gck ovanligt fort åxå 15min,i vanliga fall tar d 20 min.
Zumban gick bra, mensen anlände(jeee!!!) alla glada å nöjda där, sen byta om och ställa mig på pass 2 vilket var gymmet me Lisa.
Gick också bra, verkar inte vara så svag som jag trott. D var bra övningar å lagom me folk.

Kom hem,duschade, va ut me katten, fixade maten å mina grejer till sovrummet, sambolainen skulle ju sova på soffan.


Å nu kommer d pissiga ; D första jag fick läsa när jag kommer in på nunan e att TRUE BLOOD SLUTAR EFTER SÄSONG 7!!! Fy faaaan..VARFÖR??? finns ju hur mkt som helst att ta ur böckerna,dom har ju inte ens gjort hälften i serien...Borde bomb htra HBO..Man gör inte så mot Joe så e d bara..Someone should fight for Joes right to be hot on tv!! gad damn it...
male perfection,mmm



D förstörde min så annars rätt nicea dag, tack HBO..tack...may you burn in hell....

Inga kommentarer: