tisdag 17 september 2013

Semester dag nr 2..

Fick äntligen vantarna klar idag, blev knepigt på slutet med tråd tvinnandet. Tur som d var hade jag bara 3 färger inblandade.
Blev en en hel del trådar som skulle fästas. Hade nog inte behövt ett vantpar till men har man garn så y not, man slarvar ofta bort nån eller så nöts dom.


Men så här blev slut resultatet iaf.
Hade ursprungligen tänkt göra i mer Pippi stuk men blev så här istället.

Kan bli fler par har ju massa garn kvar, skulle vilja ha i fler färger, men få se om jag har tålamod me d bara. D va ju d där me fästandet ;)


Dom som tränar brukar ju ta före och efter bilder. Men jag tyckte inte att före bilder va så himla fräscht å sätta upp här så d skippades. Men en efter bild tog jag förra veckan.

Jag e inte där jag vill vara än men d e på väg.

Vill ha mer synliga muskler. Å va mer tight i kroppen, mindre fett alltså..
Men d får ta sin tid. Har ingen brådska, satsar jag för hårt så vet jag att jag kommer å tröttna. Om d blir till en stress så att säga.

 *****************

Ikväll blir d kombo pass me Zumba kl 18 å gymmet 19.15.






***********************'

Nu blir d film ; fortsätter på Conan tema med Red Sonja!


Inga kommentarer: