lördag 28 september 2013

Ny teknik sökes!

Helgen har kommit å gått.
Fredagkväll jobbades för fullt.

Lördag skulle d storstädas, fixas mat inför kvällen. Matgäster väntades.

De blev ;Enchiladas med sallad och kladdkaka till efterrätt.

Gott smakade d å alla verkade nöjda ;)

Sen blev d filmdags, gick bra tills laptopen började få problem.
Sen överhettades den. Körde filmen via laptopen kopplad via hdmin å tvn så. Men d borde ändå inte hända.
Blir ev å kolla efter en ny.

Behöver ny digibox me, pappa hade en extra som jag skall testa först.
syrran tyckte att min tv ser liten ut å d har jag anmärkt på en stund, så kanske blir d en ny sån me ;)
Dom kunde tänka sig å köpa den så ;) Va passlit!


***********************


En sån muntergök vill jag ha! ;) Grumpy Cat!
D e en Snowfaced Siamese. Finns bara i Usa typ. Men ack så grumpy ;)

Söndagen går i kvällsjobbets tecken. Måndag efter jobbet borde jag hinna till loppis en sväng me.
Ledig Tisdag nästa gång och då har jag dubbel gympa pass, i like!


Ajöken!












Inga kommentarer: