måndag 30 september 2013

Dagens schema; jobb, paket hämtning, länk och skymmnings rea!

Dagen började på jobbet så klart.
Fortsatte ut till smarket å posten efteråt efter ett par grejer.
Sen ut på länk å käka lite, d blev så fint som lördagens rester, men oo va d va gottans!



Sen hämtades jag av syrran som hade ärenden till Jeppis å Sunds,cdär dom hade sk skymmnings rea.
Å pga vädret gick jag inte ens ut å tittade på planteringarna å allt va dom hade där. Många män verkade va där för varm korven iaf.




Sen körde vi iväg till Halpahalli. Syrran sökte en ny vinterjacka. Och d fann hon.
Ja hittade mest i inredningsväg idag.





Från Sunds ; Dom härliga muffinsformarna i fräscha färger!
Hobbyhall ; Lyktan, på rea dessutom,oho!
Halpahalli ; Blockljus, orkide 4,95e, pink grytunderlägg i filt och plåtskylten.


Å tänd så blev den så mysig så!











1 av 3 minimattor fick jag också klar häromdagen.
Inte e den perfekt, men helt ok eftersom d var just jag som gjorde den. Virkmönster å jag går inte ihop så ;)


Nu skall d stickas på kofta nr 2(men i storlek mini typ )
Å film skall ses på samma gång, om inte lappen blir för varm..

Ajöken!

Inga kommentarer: