torsdag 19 september 2013

Semesterdag....4!

Idag har d städats här, började me toan. Sen dammtorkning, dammsugning å golvtorkning. Diskade tom idag.
Har tom hunnit surfa på inredning idag.
Kaffemuggar fr broarne

Bambu lykta fr Inreda.se

glasskålar fr rice å broarne

syskrin fr broarne

Lampett,broarne

skylt fr lundagård



Sen sågs ett par filmer på d, å sen länkade jga iväg till magdansen.
Hm ja d var ju inte för mig direkt, blev inte ens svettig. Strök mig fr listan direkt. Men d var ju inte helt bortkastad tid, beställde sportbh och leggings av tanten.


************************
Har börjat fila på ev julfest kläder. Hittade en klänning fr Nelly som jag testade beställa. Får se sen hur den sitter.


Vill ha en som e lite figusyddr å me lite ärm så jag håller tummarna att denna e för mig!
Kostade 49,95e.












Imorgon e d blossoms lagertömning och fika me Boman som gäller.
Bäst å vara uppe me tuppen ifall man hittar nåt!
Gonattis!

Inga kommentarer: