tisdag 10 september 2013

Ledig dag.

Skönt me sovmorgon!
Sen bar d av till skogen efter mossa, hittade ingen jag gillade. Brukar ta den som ser ut som stjärnor, men den satt fast som sten, så d fick bli vit lav istället. Efter d garnbutikenm har faktiskt hunnit virka lite idag me.
En del ljung hade ja redan köpt men hittade lila på Calluna idag, å d måste jag ha. Svarta å lila tulpan lökar följde även me hem men fr Torghallen.

Äntligen e d höst!
Så blev planteringarna ;



Sen bytte jag gardin i vardagsrummet, fixade lite käk å sov en stund innan zumba-gymmandet. Unnade mig lite godis idag när jag kommer å bränna en hel del kalorier så.

Zumban e lite seg denna gång, lite småbajsig musik å små piss steg hit å dit å en massa flaxande. Men man blir ju lite svettig iaf. Gymmet däremot svettas man litertals.

Var på gymmet vid Sportsclub igår å jag har lite träningsvärk fr d men bra gick d iaf idag. Tog i för allt jag hade.
En del muskler syns nu som inte varit fram tidigare å d känns nice :)





Nya kuddöverdrag å sovrumstyget kom igår åså å e så mysig! Kommer å bli bra i sovrummet d där.

Jobbdags igen imorron å crossfit på kvällen.


Ha d gottans!

Inga kommentarer: