fredag 20 september 2013

Har shoppat mig trött ;) och imorgon forstätter d! Jeeeyay!

Jaja, ja e för ovan helt enkelt :)
Idag satte jag sprätt på presentkorten, för övrigt var jag väldigt försiktig med pengarna.

Katarina Maria e min butik! Hittade hur mkt som helst som jag ville ha!
Blossom fick jag å rätt länge för att hitta nåt, men visst hitta jag där me ;)

Katarina Maria ; Den uppkäftige ramen spoke to me ;) tårtfatet som ja länge dreglat över och dom svartrandiga kopparna.

Blossom ; Rosa muffinsformar, Ib Lauresens frukostkoppar(rosa åxå) servetter i mysfärgen rosa/rött och svart vit löpare.
Seppälä ; Scarfen för ynka 3,50e.
Lindex ; Spets tunika för ynka 10e på rea!
Även en ful grön presenning fr halpahalli för 2,95. Men den platsade inte alls på bild.
Nya shades för 3e åxå

Gillar formen, dom sitter perfekt, d vita va lite si sådär, men för 3e så duger d fint.
Börjar bli raknings dags av snaggen ser ja nu på bilden.

Hade hittat hur mkt som helst i klädväg. Men måste hålla mig. Blir Tuuri me familjen imorron så, ifall man skulle hitta nåt.

Lite julklappar har jag tittat på, å även beställt.

Träffade B å E på stan, fikade lite på HH cafe, sen åkte vi till Jysk å Sotka.
Skulle egentligen på Blossoms lagertömning som var mellan 10 och 16, men dom hade stängt tidigare.. Typiskt d ju när man för engångsskull hade tid å gå dit.

Nu e ja nyss hemkommen å e alldeles trött, borde å via jobb ännu efter cash men orkar ja? d e frågan..

Inga kommentarer: