måndag 2 september 2013

Måndag kväll..

Kl. e 22.38, å egentligen borde jag gå å sova. Har d tidigare skiftet imorron. Men jag började googla
runt på inredning mm. Beställde tom lite.
2m tyg å 2 kuddfodral, d har jag ju alldeles för lite av. Tyget skall sys till kappa å föras till sovrummet.
Min nicea retro kappa i svartvitt som jag hade tänkt hänga dit e försvunnen! Måste ha slängts i samband med flytten, kan inte tro annat.  Harmt e d nu iaf.
Snöbär fr jotex


Imorron börjar arbiskurserna, Jeee!! Zumba börjar kl 18, å gymmet 19.15. Blir lite tight men d e ju bara 10  m ifrån varann typ så d borde gå. Sen får jag jobba på onsdag istället för crossfitta. Lite surt  men jag kan inte alltid få som jag vill.

Nån dag i veckan ska ja å plocka äpplen också, blir kanske torsdag, e ju min enda lediga dag denna vecka. Skall fylla på mitt äppelmos lager i frysen. Hade bara 3 burkar kvar. Kommer inte å räcka till mini vintergröt :)

 Har äntligen hittat min jacka, eller egentligen inte den jag ville ha men den får duga.
Behöver nåt att ha nu, samt under vinterjackan sen när jag skall traska iväg på mina jumpa kurser.

Mjukisbyxor söks ännu. Hade utsett ett par på HH men tydligen har dom börjat med slimfit på mjukis byxor åxå, var skit smala i benen. Jag vill ha normala som e lite lösare. Får väl leta på nätet då. Butik verkar inte ha, sökte på Prisma å CM me.


Har börjat planera lite julklappar åxå. Pyssliga julklappar :) Börjar bli på bakhumör när d blir kallare väder ute.
Har en del inplanerat framöver ;)

Nä nu måste jag gå å lägga mej, BUMS! Nattis!

Inga kommentarer: